22 July, 2011

Mobila

Am avut ocazia sa lucrez cu niste domni pentru o mobila de bucatarie. Un proiect personalizat.

Au venit, au facut masuratori, au facut ceea ce trebuie ca sa iti dea impresia ca stiu ce fac si apoi au venit sa monteze! Cand au montat la fel, au dat impresia ca faceau ceea ce trebuie. Doar ca dupa o saptamana i-am sunat sa vina sa regleze sertarele ca se frecau intre ele, sinele erau decalate si trageai de ele de parca erai Hercule la olimpiade. Apoi intre aragaz si celalalt corp au lasat (spre deloc) spatiu prea putin incat sa-si faca aerisirea de caldura, drept urmare s-a curbat. Au venit iar si si-au modificat proiectul lor. Din fata arata bine dar am vazut si spatele si mare greseala am facut.
Eu, la traforaj in liceu taiam mai drept, sculptam mona lise si si mahmur trageam o dunga mai dreapta decat "maestrii"... dar e greseala mea ca am permis sa vad si spatele... care "domle nu se vede"!

Iar asta le preturi "intre prieteni" sa ne intelegem!

No comments:

Post a Comment