05 July, 2011

Din liniste rasare...o simpla intrebare

Stai seara intins in pat. Aproape ca adormi dupa ce televizorul s-a inchis, fiind programat pentru jumatate de ora si te simti usor tranchilizat de oboseala adunata peste zi.

Incepi deja sa visezi usor si apare si prima tresarire, confirmarea ca ai adormit si ca urmeaza sa continui activitatea.

In toata linistea serii, in care auzi fosnetul asternuturilor, suna telefonul! Dar suna de nu se mai opreste si te oftici ca nu l-ai pus pe silent sau nu ai activat vre-un profil de somn automat! E groaznica soneria, o urasti deja din suflet si juri ca maine o sa o schimbi si ca maine seara il inchizi, ca sa poti sa dormi si doar atat!

No, eu caut pentru al meu SGS, un calendar sau orice aplicatie de fel, care sa sune la programarile care le fac in calendar. Dar cand suna sa-ti dea exact starea de mai sus. Nu sa faca pic pic sau mai stiu eu ce, SA SUNE!!!
Il utilizez mult peste zi, am ditamai Business Calendar Widget pe "desktop" care imi afiseaza frumos eventurile ce urmeaza, datele, orele etc dar cand ii pun gluma de Reminder, el face pic pic si imi afiseaza o foaie de calendar cu un 1 in bara de notificare!

Si s-a dus eventul, s-a dus Reminderul iar eu ar trebui sa ma bucur de realizarea tehnologica pe care am pus mana dar mai mult sunt enervat, frustrat si ofticat!

De asta nici nu-s hotarat sa dau cei 20 lei pe aplicatia "pro" a Business Calendar (si pentru ca nu-si actualizeaza prognoza meteo desi ei se dau mari cu asta) si sper sa citeasca articolul asta vre-un programator fugit din Romania care lucreaza la ei.

Pana atunci, liniste, pace si nopti linistite!

PS:
- da, stiu de select ringtone din calendar dar cele standard sunt cam aceeasi prostie cu alt pitch.
- vreau ceva care sa ma notifice si la care sa trebuiasca sa ii dau dismiss sau snooze!
- am cautat pe google si nu-s singuru asa ca nu e o problema mentala la mine sau cel putin suntem mai multi cu aceeasi problema!

2 comments:

  1. Se poate pune o melodie mai lungă ca Ton de sonerie pentru notificări.
    Cum se poate pune melodia, vezi aici:
    http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t771358.html

    ReplyDelete
  2. Mersi de link, gasisem aceasta informatie doar ca eram curios daca exista o posibilitate sa iti si apara pe ecranul principal, dismiss sau snooze. Asta apare doar daca deschizi notification area si intrii pe notificarea calendarului.

    ReplyDelete