20 July, 2011

AMR 24h

Astept sa zic asta doar in contextul plecarii in concediu... dar inainte raspund primei lepse primite vreodata. Aceasta vine de la Macku si nu e deloc usoara... dar o pot face usoara ;)

Ultimele 24h sunt la fel de cruciale ca si primele 24... doar ca la primele nu imi aduc aminte mare lucru si probabil urlam si faceam pe mine in acelasi timp fara nici o apasare.

Ce as face eu in ultimele 24h? Ce companie mi-ar place sa vad? 

Mi-ar place sa vad o companie care organizeaza evenimente. O firma defapt care se ocupa de la planificare la organizare, executare si finalizare a unui concert, event, festival etc.

Despre marile firme, companii si producatori am vazut fie pe net fie pe Discovery. M-as oftica sa merg la Samsung, Mercedes sau Boeing si sa le zic ca asta am vazut la televizor. Da, ce-i drept sunt departamente de cercetare si dezvoltare care sigur au rafturi pline cu proiecte, prototipuri si inventii dar nu pot sa zic ca ma incanta sa vad/folosesc ceva pe termen scurt adica foarte scurt!

Revenind la placerea mea din ultimele 24h, as vrea sa fiu in culisele ID&T (de exemplu). Ei produc si executa urmatoarea chestie de mai jos:





Asa mi-as petrece cele ultimele 24h ramase. Dar ramase doar la o petrecere si intr-o alta tara pentru ca daca as vorbi de viata reala, mi-as aduna lumea draga, as face un chef foarte tare dupa care sa ma retrag sa-i las sa sa distreze! 

Mersi Macku pentru leapsa si invit pe oricine care citeste blogul sa o preia si sa-si scrie ideile!

No comments:

Post a Comment