03 August, 2011

Italoparts

Dupa mica distractie avuta acum ceva timp am inceput cautarea farului dreapta care era distrus.
Sticla din fata era ok si nezgariata dar cochilia din spate impreuna cu toate clemele erau sparte.

Normal ca in toata perioada asta de cautare a fost anotimpul monsunului iar eu am avut emotii ca intra apa in far, face scurt si pot sa folosesc masina ca si cotet de gaini. N-a fost asa deci in tot ghinionul meu am avut ceva bafta.


In cautarea mea pe www mi-am dat seama ca Fiat intr-adevar face si Ferari! Daca as fi comandat piesele de la reprezentanta AutoBrescia Brasov, care nu e in stare sa raspunda la un mail ca lumea, imi mai luam un sfert de masina din banii astia.
 Cu ei a fost asa, mail cu "Buna ziua... va rog daca se poate sa-mi dati un pret pentru aia, aia si aia". Am primit un raspuns sec in care erau enumerate niste preturi...indecente de altfel! -continui cu ei dupa ce vine grila comandata bineinteles de la alta firma.

Am continuat cautarea si printre turcisme, chinezarii si faruri Dayline mi-am adus aminte de Italoparts din Bucuresti. Firma care are reclama masiva pe forumul acestei marci.
Le-am scris si lor si desi am primit aceleasi raspunsuri scurte am rezolvat problema foarte bine, foarte repede si cel mai important este ca eu sunt multumit!

Parerea mea de pana acum este ca aceeasi mecanici care repara masinile sunt si "serviciul clienti" pentru ca la multe firme ori nu vine nici un raspuns, ori adresarea este sub orice critica ori daca ai bafta sa primesti vreo adresare, primesti niste preturi, ceri niste informatii suplimentare si acolo moare... fix exact inainte sa inceapa.

No comments:

Post a Comment