20 June, 2011

Politia rutiera Brasov vs. Golf Mk5 GTI Edition 30

Sau asa, Pol. rutiera Brasov - 1, Golf Mk5 GTI Edition 30 - 0.

Bineinteles ca dupa etapa nationala de drift ce a avut loc in Poiana Brasov in acest weekend, racerii Brasoveni , conform asteptariilor, nu au fost deloc prejos.

Dupa eveniment s-a plecat la gramada in stilul nostru care "este", organizat in coloana cu o viteza mica de deplasare. Dar si asa, drumul de Poiana are portiuni unde se poate depasi iar acolo s-a vazut adevarata valoare a spectatoriilor care abia asteptau sa-si testeze cunostiintele acumulate, in cateva ore, de la pilotii de drift.
Macar de era drift dar am avut parte de depasiri idioate si inutile pentru conditiile de drum...

Inevitabilul s-a produs iar pe portiunea de drum drept, in coborare dinspre Poiana Brasov spre Brasov, inainte de curba de la Turnul Alb s-a produs minunata tamponare intre 6 masini.

Nu am sa povestesc toata treaba pentru ca as umple pagini cu informatii inutile pentru altii dar cel mai important este ca Fiat meets VW iar VW are hemoroizi in urma intalnirii.
Vorba spune ca "fata plateste" intr-un accident dar de data asta s-a dovedit legal prin expertiza agentului constatator si prin declaratile martorilor ca "raisarul" nostru consatean cu modelul de masina mai sus mentionat  a depasit aiurea si s-a bagat in fata mea. In fata lui s-a produs un incident si datorita distantei mici intre masini dupa depasirea lui miraculoasa si evitarea unui motociclist de pe contrasens nu a reusit nici el si nici eu sa punem frana in timp util.

Asadar un weekend perfect cu vreme buna si un eveniment de drift reusit nu putea sa se termine decat prin cateva ore bune de declaratii la politie.

4 comments:

  1. Am citit asta si pe prinbrasov. Urata chestie. Sa le zici copiilor sa nu se mai uite la filme :))

    ReplyDelete
  2. Si tocmai ce vorbeam cu pasagerii la plecare din parcare, sa fie atenti ca acum o sa vedem raisarii brasovului.

    ReplyDelete
  3. bine ca nu am venit si eu :))) ca blana direct eram

    ReplyDelete
  4. Dap week-end-ul a fost intr-adevar minunat! in afara acestui accident, desi prefer sa vad partea plina a paharului ( sufar cate odata de un pesimis naiv, asa cum ar zice cineva numai ca sa nu zica optimism :P). Ideea care vreau sa o transmit este ca am ramas placut surprinsa de agentul constator al Politiei Rutiere, care a reusit sa vada dincolo de gemuletul in spatele caruia se afla. Astfel de oameni ma fac sa fiu mandra ca sunt romanca si ca am ramas in aceasta tara minunata, pe numele ei Romania! Iar in ceea ce il priveste pe "raisar" prefer sa cred ca o sa se gandeasca de doua ori inainte sa faca o cursa asa cum vede el prin filme/concursuri de indemanare...

    ReplyDelete