13 December, 2011

Ziua preferata din saptamana

Sau care zi din saptamana iti da o stare buna si te face sa iei problemele mai usor?
M-am tot gandit care sa fie ziua preferata pentru ca sincer imi plac toate zilele. Doar diminetile nu-mi plac dar in rest ma impac bine pentru ca mereu e de lucru si toate trec aproximativ la fel.

Dar ... daca ma gandesc bine de tot si aprofundez beneficiile unei zile, aceasta este vineri!

Jumatate sunt deja cu gandul la sfarsitul de saptamana iar dupa incheierea programului incep sa prind viata, ca o musca dezghetata. Nu am cum sa nu ma gandesc la cele doua zile libere care urmeaza si nu am cum sa nu ma bucur de un binemeritat sfarsit de saptamana.

Tema de gandire vine de la Macku iar pe langa cei doi blogeri carora le predau leapsa Bloghita si Yoncy sunt curios de oricine, sa-mi zica ziua lui preferata din saptamana. :)







1 comment: